sobota, 31 maja 2008

Upał i plaża Dzien Dziecka.

W  Szczecinie dzisiaj zrobiło sie bardzo upalnie. Temperatura powietrza wynosila 30C. Duchota,nie bylo czym oddychac,zwlaszcza w tych tramwajach i autobusach. Niestety jestem zmuszona do codziennego k orzystania z tych śmierdzącychsrodkow. Co prawda prawko mam  juz 10lat i jezdze od czasu do czasu naszym autem, ale z racji tego ze benzyna jest cholernie droga,to nie jezdze nim do roboty. Po pracy szybko zjadlysmy obiadzik, przebralam sie,zdjelam te 9cm szpilki z nog,zdjelam kanciaste spodnie i wskoczylam w byle jakie spodnie i t-shirt. Poszlam z sasiadka i jej synkiem Marcelkiem,ktorego mialyscie juz okazje poznac- na nasza miejska plaze. Oliwka miala okazje pomoczyc sobie swoje nozki,pupke ktora tez sobie umoczyla. To byl pierwszy raz  hihi . Oczywiscie,z  wody nie chciala wyjsc,a jak.....siedzialaby w niej do wieczora,ale udalo mi sie jakoś ją przekonac, takim sposobem ze szybko pobieglysmy  na  hustawki. Tam sie za nia nabiegalam, a to na ślizgawke,a to tam...i tak w kołko ....
Ogolnie bylo bardzo fajnie. W niedziele jest Dzien Dziecka a u nas juz w soboty jest pelno festynow dla dzieciakow,wiec rano wstaje i  pojade po zabawke jakas dla Miski,no i potem idziemy na ten festyn. Mam nadzieje ze bedzie tam ciekawie.

AAAA i jeszcze o czym chce wspomniec,jutro koncze 31 lat,
oh my god, kiedy to zlecialo??? No i to by było na tyle w tej kwestii  hehehe 
pozdrawiam  papa  
  
  
  
  
  
  
DZIEN DZIECKA (festyn)
3 1.05.2008r
  
  
  
  
  
~ O Prawach Dziecka ~
Niech Się Wreszcie Każdy Dowie
I Rozpowie W Świecie Całym
Że Dziecko To Także Człowiek
Tyle Że Jest Mały.
Dlatego Ludzie Uczeni
Którym Za To Należą Się Brawa
Chcąc Wielu Dzieci Los Odmienić
Stworzyli Dla Was Mądre Prawa.
Więc Je Na Co Dzień I Od Święta
Próbujcie Dobrze Zapamiętać:
Nikt Mnie Siłą Nie Ma Prawa Zmuszać Do Niczego
A Szczególnie Do Zrobienia Czegoś Niedobrego.
Mogę Uczyć Się Wszystkiego, Co Mnie Zaciekawi
I Mam Prawo Sam Wybierać, Z Kim Się Będę Bawić.
Nikt Nie Może Mnie Poniżać, Krzywdzić, Bić, Wyzywać
I Każdego Mogę Zawsze Na Ratunek Wzywać.
Jeśli Mama Albo Tata Już Nie Mieszka Z Nami
Nikt Nie Może Mi Zabronić Spotkać Ich Czasami.
Nikt Nie Może Moich Listów Czytać Bez Pytania
Mam Też Prawo Do Tajemnic I Własnego Zdania.
Mogę Żądać, Żeby Każdy Uznał Moje Prawa
A Gdy Różnię Się Od Innych, To Jest Moja Sprawa.
Tak Się W Wiersze Poukładały Prawa Dla Dzieci Na Całym Świecie
Byście W Potrzebie Z Nich Korzystały Najlepiej Jak Umiecie.

 aby ich dzieciństwo było jak najlepsze i aby trwało jak najdłużej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz