piątek, 29 lipca 2011

URLOP / WAKACJE

hej,

ja znow tylko na moment,
dzis ponownie dzien zalatany, dopiero co skonczylam sie pakowac, jeszcze rano musze cos dorzucic jak pranko wyschnie. Matko Boska, jak ja sie zabiore z tym Nie wiem Rano odwoze mloda do znajomych , oni wyruszaja do Pobierowa ok. 13 a ja o 19.30 mam busik. Jade razem z kolezanką. Bedziemy tam same baby, az 4 Na balety zamierzamy tam wyskoczyć a co tam, bedzie okazja.
Wstaje rano o 5 i koncze resztki pakowania. Jedzonko juz tez zrobione.
Tylko ta pogoda mnie przeraza, cos czuje ze szalu nie będzie Ja to mam zawsze pecha, ze jak jade na urlop nad morze, to nie trafiam pogody.
Jezeli tak bedzie, to beda to moje ostatnie wakacje nad Baltykiem na tyle dni. Doslownie.
Ok uciekam, nawet nie przeczytalam co u was. Postaram sie jutro z pracy zajrzec do was. Bardzo sie ciesze ze wypoczne, mam nadzieje w lasku, nad morzem, ech bedzie fajnie Odpoczne od tv, radia, no neta to bede miala , kupilam sobie dzis karte do komorki na neta. Mam nadzieje ze w tym lesie bedzie zasieg

aa i znow rozbolalo mnie ucho, wczoraj bylo o niebo lepiej, a dzisiaj znow
Ok uciekam , buziaczki ogromne.

Edit: 29.07.2001
Wpadlam do was zeby sie pozegnac na 10dni. Nie bede tam miala dostepu do tv, komputera, nawet fajnie odpoczne troche od tego wszystkiego.
Dzisiaj ostatni dzien w pracy, mialam zalatany dzien, wszyscy cos chcieli od mnie bo dobrze wiedzieli ze jestem ostatni raz w pracy.
Jestem padnieta na maksa. Czuje sie taka "wypluta". 
No nic, ale odpoczne sobie przez te 10dni Tylko prosze o lepszą pogodę, plissssss

No nic uciekam do obiadu, bo zaraz funfelka przychodzi, i o 19.15 spadam z domu na busika

Jak bedzie zasięg w lasku, to wejde do was z komorki.
Trzymajcie sie cieplutko i sloneczka zycze ,paaaaaaaaa

3 komentarze:

  1. Udanego urlopowania i tej wymarzonej pogody :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. SLONCA !!!!!!!!!!!!!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda ma się poprawić, więc trzymam kciuki by tak było. Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń