wtorek, 24 stycznia 2012

Hej, jestem, w końcu mam już internet w swoim komputerku. Matko, ile to trwało. Nie omieszkałam tych z Netii opierniczych za coś takiego. To jest niedopuszczalne, żeby tak dlugo czekać!
I przez nich mam znów zaległości na blogu. Ale co tam, nic w sumie sie nie wydarzyło u nas.

Obecnie jesteśmy w trakcie ferii zimowych. Juz drugi tydzień leci. W tym roku jakoś wcześnie mamy te ferię. Szkoda tylko że jakoś ta zima nie jest prawdziwą zimą. Zero śniegu, a mialam ciutkę nadzieji ze chociaż na ferię tym śniegiem popruszy. Chociażby tak dla dzieci. No ale cóż.
Siedzę sobie w Oliwką w domku, a M. pracuje. Już sobie powiedziałam, ze na przyszły rok musimy skombinować jakiś wyjazd w góry zimą. Nie ma co. Kasę sie odłoży i sie pojedzie.

Szukam nowej pracy, szkukam coś lepszego, Cv juz składam.
Studia ida ku końcowi, i super. Jedno będzie z głowy ;-)

ok, to może tyle narazie.
Jeszcze tylko wrzucę pare zdjęć ze świąt ;-)

P.s  Jeszcze prośba do Was, jak sie ustawia u góry na blogu zakładki np. "strona główna" i.t.p??
       Aaa bo bym zapomniala, postanowiłam odhasłować swojego bloga, być może tylko na jakiś czas ;-)

                                           

Oliwka ze swoją kuzynką Marysią



a to u nas w domku


no i na koniec najpiekniejszy dom, jaki widzialam w te święta ;)


a tu już na sam koniec, bąbka zrobiona przez Oliwkę

I to tyle , pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Pamiętam Cię...powinnaś też mnie pamiętać. Odwiedzałyśmy się przez dłuższy czas :) Miałam nick - Julia z Zuzią (na Onecie).

    OdpowiedzUsuń
  2. a no pewnie że cię pamiętam. He He ale fajnie ze znow sie spotkalysmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ... pamiętam blog z Onetu ;)
    więc zaglądać na pewno będę!
    ja również posiadam internet z Netii i też problemów miałam masę na samym początku ;/ teraz na szczęście już w porządku, odpukać!

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj Tomaszowa.

    Kurcze ja jakos nie potrafie cie skojarzyc.
    Mialas tez bloga na onecie??
    Milo mi ze zagladac bedziesz, pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bo ja pod innym nickiem na onecie pisałam ale to już chwilę temu było ;-)

      Usuń
  5. Myślałam, że zapomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń