środa, 19 marca 2008

Które święta są ci bliższe - Wielkanoc czy Boże Narodzenie?

Wielkanoc juz za pasem...a za oknem -2C  sceptyczny świetnie...
Była notka w kontekście świąt Bożego Narodzenia, więc teraz Wielkanoc.
Czy wyjeżdżacie gdzieś na święta, czy spędzacie w domu, z rodziną? Ja niedzielę spędzam z mężem,Oliwką,moją mamą u teściów, a w poniedziałek wybieramy się ,jak pogoda dopisze gdzies nad morze powdychac jodu.

Mam juz zakupionego cukrowego baranka,koszyczek i dekoracje rowniez.Bukszpan tez juz stoi.
 Oczywiscie w te swieta na pewno pojde z Oliwka poswiecic jajeczka. To bedzie nasz pierwszy raz.
A tak apropo,Wielkanoc to chyba najbardziej królicze święto hehe .
Święta Wielkanocne kojarzą mi sie z barankiem wielkanocnym, pisanka, koszyczkiem ze święconką, śmigusem-dyngusem,baziami,wiosną,choć te  Święta Wielkanocne są za wcześnie w tym roku  Pani Wiosna do nas jeszcze nie zawitała,być może będą i białe.Ponoć ostatnia biała wielkanoc była w roku 1982r Aaa . 

A tak w ogole, jestem ciekawa które święta są wam bliższe - Wielkanoc czy Boże Narodzenie?Wydaje mi się, iż trudno jednoznacznie to określić. Z jednej bowiem strony święta Bożego Narodzenia są bardziej rodzinne, wiążą się z dłuższym odpoczynkiem oraz są głębiej osadzone w tradycji. Biorąc pod uwagę aspekt rodzinny, to Boże Narodzenie ma chyba więcej plusów. Jest wtedy więcej wolnych dni niż na Wielkanoc - przynajmniej w mojej pracy  uśmieszek

A to życzenia dla Was kochani !!!
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz