piątek, 4 kwietnia 2008

Po przerwie.


Sluchajcie przepraszam ze tak dlugo mnie nie bylo,ale to wszystko z winy braku czasu. Poprawie sie,postaram sie bynajmniej :)
A co u nas.U nas wszystko Ok, Oliwka chowa sie dobrze, zrobila sie z niej taka gaduła, ze rwie sie do gadania, probuje kazde slowko powtorzyc. Zrobila sie bardzo "przytulańska" Nie ma dnia,zeby sie nie przytulia do mnie ,czy do taty i nie powiedzila "KOCHAM". Swietne uczucie,mowie wam. Nie ma nic cudowniejszego na swiecie!!! W zwiazku z tym,ze niedlugo wyjezdzam ,musialam porobic drobne zakupy dla Oliwki. Kupilam jej butki na wiosne,rajstopki, skarpetki , katanke i czapeczke. Ale to i tak jeszcze nie wszystko. Reszte zakupow zamierzam zrobic w Irlandii   
No wlasnie, tak jak juz wiecie,mialam leciec 20 kwietnia do Irlandii.Pierwotnie lot mialam zarezerwowany na godz.21.05, potem mi go przesuneli az na godz.23.05. Natomiast dzisiaj dostałam wiadomosc na skrzynke,ze moj lot zostal odwolany.Normalnie zrobilam wielkie oczy , szok!!!
Odrazu chwycilam ze sluchawke i zaczelam dzwonic i co sie okazalo ze wszystkie podane telefony zajete. W koncu wpadlam na pomysl,zeby zadzwonic do Lotu ,zobaczyc czy oni cos wiedza.I co sie dowiedzialam,ze linia plajtuje i dlatego odwoluja wszystkie loty i raczej nie mam co liczyc na zwrot pieniedzy za bilety. Mowie wam tak sie wnerwilam ze szkoda gadac!! Pofatygowalam sie nawet zadzwonic do Rzecznika Praw Konsumenta,ale nic nie ustalilam bo bylo juz za pozno. W poniedzialek zadzwonie. Martwie sie o tš kase. Nie popuszcze im. Jak bedzie trzeba,to dam sprawe do Sšdu. Ale wyczytalam w necie,ze jezeli lot zostaje anulowany z winy przewoznika,to kase oddaja w calosci.No zobaczymy....
W kazdym badz razie, musialam szybko zamawiac kolejne bilety ale innej lini.Lini Ryanair. Tylko bede miala kolejnego stresa,bo obsluga samolotu jest angielska i nie wiem jak ja sie tam z nimi dogadam.Mam nadzieje ze duzo polakow bedzie ze mnš,to wrazie czego poprosze o pomoc. Do czego zmierzam, wylatuje o 3 dni wczesniej 17 kwietnia i wracam 27 kwietnia, godzine wylotu za to mam przyzwoitš a nie tak jak tam,bo o 11 rano, wiec kolo 14 naszego czasu powinnam byc juz w Irlandii.
I to tyle,no zobaczcie dziewczyny,jak tu sie nie wkurzyc
A na koniec pokaze wam pare zdjec,ktore zrobilam tydzien temu bedšc z Oliwka w fajnym miejscu   
  
  
  
  

p.s jutro wrzuce kolejne filmiki,pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz