niedziela, 12 lipca 2009

Usmiech dziecka -bezcenne


   
Nauka potwierdziła to, co wszystkie matki wiedzą już od dawna: na widok uśmiechu swojego dziecka, u każdej kobiety uaktywniajš się obszary mózgu wpływające na poczucie szczęścia.
Uśmiech dziecka jest bardzo silnym bodżcem, co ma swoje uzasadnienie biologiczne. Niemowlęta są całkowicie uzależnione od swoich opiekunów, dlatego natura stworzyła odpowiedni system budowania i wzmacniania więzi między matką a dzieckiem.

USMIECH MOJEGO MAŁEGO  DZIECKA

kilka zębów szczerość doskonała
ta która z biegiem lat
zatrze się w brudzie świata
Stopki mojego dziecka
Malutkie,delikatniutkie, mięciutkie
Obrosną grubą,szorstką skórą
I bólem przebytych dróg
Miłość do mojego małego dziecka
Jest doskonała, jest jedyna i nigdy nie przeminie

Uśœmiech mojego najukochańszego dziecka jest dla mnie najważniejszy i jest promykiem słońca nawet w najbardziej pochmurny i paskudny dzień.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz