piątek, 28 sierpnia 2009

Pierwsze borowanie ząbka.

W ten weekend jednak zostajemy w domku. Pogoda dzisiaj sie zepsuła, jutro ma byc tak samo, chlodniej i bardziej deszczowo.Wczoraj mielismy dzien tak zalatany, że szkoda gadać. Najpierw poszlam z Oliwka do dentysty. Sluchajcie siadam ja na fotelku, Oliwka na mnie i moje dziecko otwiera swoja buzke szeroko ze ho ho. Nie to co w zeszlym roku, ze trzeba bylo ją usilnie namawiac do otworzenia swojej buzki. Pani dentystka, mowi :2 piątki do robienia". Patrzę, a ona siega ręką po wiertelko. Myslę sobie: ozesz w morde, jak moje dziecko to przezyje?". Przezyła, i to bardzo dzielnie. Pani doktor pokazala jej ze musi jej umyc wodą zabka, bo inaczej bedzie ją bolał. Oliwka troche plakała, powtarzala ciągle, ze chce do domu, a ja do niej, zeby jeszcze troche wytrzymyla, ze wyjdziemy i kupię jej cos w nagrode, ze jest taka dzielna.Nic nie chciala, chciala tylko isc do domu. Ale zabka dala ladnie zaplomobować. Oliwke raz ciach i ząbka miala zrobionego.
Doktorka mowi:
- no to Oliwka siadaj na taboret i patrz

Myslę, o kurcze co ona chce zrobić?
No mama siadaj na fotel i pokaz swojemu dziecku ,jaka ty jestes dzielna"

O kurcze, pani doktor nie jestem przygotowana
No i tak sie stalo, ze ja i Oliwka mialysmy zrobione po 1 ząbku, tak znienacka,bez przygotowania.
W nagrode dostala od p.doktor kolorowanke, paste do zębów i ja tez paste dostalam :)- hmmm w nagrodę!
Bałam sie jak cholera,jak jej borowala, balam sie ze bedzie sie wyrywac, ze bedzie zamykac buzie, bedzie sie darła. Ale tak nie bylo, moja trzylatka byla BARDZO DZIELNA jak na pierwsza wizytę. Teraz mamy sie pokazać znow, pod koniec wrzesnia. Tylko jak wyszlam z gabinetu, pytam sie Oliwki, kiedy tu znow przyjdziemy. i wiecie co powiedziala ?- JUTRO!!! hehe
Po dentyscie poszlam z nią do carrefoura po nagorde, Oliwka wybrała sobie lornetke i maly samochodzik. A potem byla kolej na fryzjera. Oliwce tylko podcielam grzywke, bo juz jej strasznie wlazila na oczka. Siedziala dzielnie na fotelu i nic a nic sie nie wiercila.
JESTEM Z NIEJ TAKA DUMNA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz