środa, 30 grudnia 2009

Moje dziecko ma zabawki gdzieś .

Kolejny dzisiejszy epizod rozmowy z Oliwką ;-)
Szykowałam małej kąpiel, ale przed kąpielą Oliwka porozrzucala po calym pokoju swoje zabawki, m.in teletubisie, maskotki, plastikowe warzywka owoce, klocki, najmniejsze duperele jakie miala w swoim kufrze, no i swojego ulubionego Bartka (gumowa lalka).

Mowię do niej grzecznie:
-Oliwka szybko posprzataj ten balagan,bo idziemy się kąpać
Oliwka na to:
-NIE!

No to ja do niej :
-no to ja to wszystko powyrzucam do smieci i nie będziesz miala, skoro nie chcesz po sobie posprzątać.

I wiecie co ona na to?
-dobrze, no to powyrzucamy wszystko,dobrze.

No myslalam ze parsne smiechem,jak to uslyszalam. Wydawalo mi sie ze po tych slowach uslysze lamentowy placz o swoje zabawki "Mamo Nie"
Przyniosłam zmiotkę z szufelką z myślą, ze to cos jej przemówi, że nie ma żartów. A gdzie tam. Jeszcze pomagala mi trzymac duży wór od smieci, zebym mogla jej te zabawki powrzucać. Jeszcza zainprowizowalam rozmowe telefoniczna z ciocią ktora jej te zabawki kupila . Mowilam do telefonu " ciotka nie placz, juz zadnej zabawki nie kupuj Oliwce" Żadnego ale to zadnego wrazenia nie zrobilo na Oliwce. Tak więc poszlysmy sie kąpac. Kiedy Oliwka siedziala w wannie,ja ten worek szybko schowalam do szafy wnękowej, no bo przeciez ja tego nie wywale, bo szkoda.

Po kąpieli mowię do niej:
-zobacz Oliwka, nie ma juz tego worka z twoimi zabawkami, są już w smietniku na dworze

A ona: doslownie nic,zero reakcji
Połozylam ją do łózka i jak zawsze zapytała sie mnie:
-Mamusiu, kto będzie mi sie dzisiaj snił?

Mówię do niej:
-pewnie Bartek wolajacy cie o pomoc, ktory lezy sobie teraz zmarżniety w smietniku.

A Oliwka do mnie:
-ale przeciez on mnie nie będzie slyszal skoro jest w smietniku.

No i co myślicie, czyz mojemu dziecku sie w dupce nie po przewracalo?

A tak w ogole to chyba moja juz ostatnia notka w tym roku, tak wiec korzystając z okazji zycze Wam wszystkim Szczesliwego Nowego Roku 2010, aby był jeszcze lepszym rokiem od tego mijającego, żeby nam wszystkim dopisywalo zdrówko i życze wielu dobrych dni, oraz wszelkiej pomyślności.
Bawcie się dobrze :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz