poniedziałek, 22 grudnia 2008

Magia Świąt Bożego Narodzenia


Jest w kalendarzu kilkanaście świąt państwowych i kościelnych, ale żadne nie może się równać z atmosferš  Świat Bożego Narodzenia. Prawda?
Już przygotowania do tego święta wprowadzajš mnie w atmosferę radości i oczekiwania. Nie jest ważne, że na święta trzeba tyle sprzštać, przygotować, kupić. Od razu przypomina mi się niepowtarzalna atmosfera tego święta z dzieciństwa i młodości (w PRL-u, a jednak radosna) i przygotowania jakie robiliśmy (przede wszystkim mama) na święta.
Mieszkanko mam juz wysprzatane na glanc, okna pomyte,udekorowne,firanki poprane,kurze starte, pierogi wlasnej roboty ulepione,jutro jeszcze sledziki i sernik z brzoskwiniami do zrobienia. Musze jeszcze skoczyc jutro do fryzjera i w pewne miejsce, gdzie musze odebrac prezent dla Oliwki,ktory zamowilam na Allegro. No i prezenty tez juz kupione,tylko czeka mnie jeszcze ich pakowanko.
Wigilie spedzamy u moich tesciow. Lubie tam spedzac swieta, bo zawsze co roku sa swieta z prawdziwego zdarzenia. Podstawowo musi byc 12 potraw,ktore kazdy musowo musi chociazby sprobowac. Zawsze jest czytanie bibili( ciekawe na kogo w tym roku przypadnie ). No a w tym roku na swieta  dojdzie nam jedna dodatkowa fuszka,jakim jest przebranie świętego Mikolaja. No przeciez jest kupiony stroj,no i ktoś bedzie musial sie za niego przebrać. Moge nawet ja , a dlaczego by nie.... tylko czy mnie Zabucha nie pozna???To jest pytanie...Zawsze jest jedno nakryte miejsce dla mojego ś.p Taty! Obowiązkowo tez będzie i pasterka. Juz nie moge sie doczekać.
A co do Oliwki,to tak spogladam sobie na suwaczek i widze ze moja cora skonczyla dzis 2latka i 5miesiecy,rowne...Qrcze ale to zlecialo.Jeszcze 4miesiace i do przedszkola bedzie trzeba zapisac.Ja nie moge!!
A tak poza tym Żabucha slicznie wola siusiu, czy tez kupke do nocnika, caly dzien potrafi chodzic juz bez pampka. Co bardzo mnie cieszy....
No i pokaze Wam jak moja "wierszokletka" rycytuje wierszyk, odpowiedni na tę porę. Obiecala mi Zabucha,ze jak przyjdzie do niej Sw. Mikolaj,to mu zaprezentuje, osobiscie:)
A wiersz zaczyna sie od slow: Mikolaju,Mikołaju co ty robisz...
a tak Zabucha urozmaica sobie czas ;-)

A mi na koniec pozostaje Wam zyczyć
Świąt radosnych,
przeżyć wzniosłych,
w zdrowiu, szczęściu i miłości.
Niech Swięta radościš
wypełniš Wasz dom
A Nowy Rok blasku doda
Waszym dniom!!!
♥.•**•.♥♥•**•.♥♥.•**•.♥♥•**•.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz