sobota, 11 grudnia 2010

Hej, dzis nie mialam szkoly, wiec dzisiejszy moj plan dnia zrealizowany w 100% , ze az padam na ryjek.
Nog nie czuje, tak mnie bola. Chalupke wysprzatalam juz na swieta,bo pozniej nie bedzie kiedy. Zostaly mi jeszcze umyc okna.Upieklam z Oliwka dzis pierniczki wg poznanskiego przepisu, są pyszne, zrobilam zakupy,popralam i poprasowalam. Nasze pierniczki teraz sobie leza i kruszeja w kartoniku i czekaja do swiat. Mam nadzieje, ze doczekają. Oliwka mi dzielnie pomagała,w rzeczy samej :)
A za oknem mamy odwilż, masa sniegu ulegla roztopieniu, niestety,wody mamy "po kolana". Ale od poniedzialku znow opady sniegu i silne mrozy. Brrrr. Najgorsze co, to wstawac rano z tak cieplutkiego lozeczka i marznąć potem na przystanku. Ale jeszcze troche i czeka nas z Oliwka laba do konca roku.
Dzis odwiedzila nas moja mama, a jutro idziemy na obiadek do tesciow.

a tu ja zabawilam sie w ukladankę , podoba się ?


A teraz ide smacznie spac, buzka

7 komentarzy:

  1. Mmmm, ale apetyczne te pierniczki :) Zjadłabym kilka :)))
    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  2. to dawaj do nas, mam ich caly karton :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają te pierniczki, muszą być pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super smakowicie wyglądają te pierniczki :) Ja w tym roku robię tzw. szybkie pierniczki, które nie muszą długo leżakować by skruszeć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki dziewczyny.
    Slonce- ten moj przepis na pierniki jest z 1kg mąki ,wyszlo mi tego tyle ze ho ho.
    Ale są pyszne w zyciu takich nie jadlam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Was po dłuższej nieobecności :)) pierniczki wyglądają baaardzo smakowicie a układanka świetnie wyszła :) obejrzałam też filmik z Oliwką- świetna jest ta Twoja córa! Tyle piosenek zna że szok i jaką ma wymowę ładną. Macie konto na YouTube? Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Betinka,dziekuje bardzo. Zapraszam cie na pierniki, zreszta was wszystkie :)
    Pytasz o konto na youtube, tak mam tam konto.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń