sobota, 21 kwietnia 2012

Jakby był to zwykły dzień..

Wczoraj minęło mi 10 lat pożycia małżeńskiego :-)
Myślałam że ślubny czymś mnie zaskoczy, a tu nic z tego :( Być może za dużo od niego oczekuję ;-)
No co prawda, czekoladki były , dobre i to

Właśnie wrociłam z uczelni, jestem dobita na maksa. Czekają mnie jeszcze 3 zjazdy pod rząd. Chcą chyba wykończyć człowiek,wrrr...........jestem zła!!
Za oknem piękne słonko, młoda z tatusiem u mamusi, czyli teściowej a ja wlasnie rozkoszuje sie pysznym kruponikiem w wydaniu mojego M. ;-)
Miłego weekendu...

5 komentarzy:

  1. Współczuję tych zjazdów, przeżyłam to, więc wiem jaki to ból, siedzieć na uczelni, gdy słonko świeci. My mieliśmy w tym tygodniu 4 rocznicę i obydwoje zapomnieliśmy....

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak pamiętam jak potwornie człowieka wykańczała praca na tygodniu a w weekendy studia... wytrwałości życzę i kolejnych cudownych lat z mężowskim :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo Kochana odkurzaj tutaj pajęczyny :)

    OdpowiedzUsuń