piątek, 23 listopada 2007

Jak dobrze móc znow blogować :))

Atmosfera świąteczna zaczyna powoli ogarniać i mnie.
Zresztą można to wywnioskować,patrząc na wygląd mojego bloga,tak wiec:
Witajcie w nowej scenerii.
Mam nadzieję że się Wam podoba.
Znów mamy weekend. Cóż, stanie się chyba tradycją, że będę pisała tylko w weekendy. Choć mam nadzieje, że nie.
A co poza tym, u nas wszystko w porzadku.
 Praca dom praca i tak w kółko.Jestem już zmęczona,chcę mi się wolnego.  Czuję się jak bym byla wsadzona w pędzący pociąg,z którego nie mogę wysiąść.
Bowiem,dzien biegnie za dniem, że ledwo przychodzę w poniedzialek do pracy,a tu zaraz kolejny weekend.
Zdecydowanie za szybko!
Oliwa wczoraj skończyla 16mcy.
Najbardziej po niej widać,jak ten czas leci. Jeszcze niedawno byla taka malutka.A dzisiaj to juz duza panna.
Oliwka z dnia na dzien uczy sie cos nowego.Ostatnio zauwazylam,ze coraz wiecej powtarza po mnie słówek tj.np. powie juz bardzo ładnie i wyraznie"auto","lala","dzidzia","dziadzia","daj","chodz","tak","nie".
A kiedy chce na rączki to i powie "opa"albo "tyt".Zastanawiam się skąd ona wziela te slowo"tyt".Czesto jak czegos sie domaga,to wlasnie te slowko wypowiada.Bardzo duzo rozmie.Kiedy zmieniam jej pieluche,to sama ją bierze i wyrzuca do smietnika i mowi przy tym"beeeeee".A jak ma kupke w pieluszcze,to mowi "eee"
Przymierzam sie żeby powoli ją uczyć siadania na nocnik. Nie będę jej do tego zmuszać,ale oswajać ją z nocnikiem zamierzam.Choc teraz sobie tak mysle,ze lepiej byloby z tym poczekac do lata.Wtedy bedzie mozna bylo by jej zalozyc majteczki i moglabym ją co 1,5h wysadzac bo wtedy skojarzy ze jak zrobi siusiu w majteczki, to bedzie miala mokro.
Co jeszcze.....
Oliwką od 2tygodni opiekuje sie opiekunka. Jestem pod wrazeniem tej pani.Widze że bardzo sobie przypadly do gustu i że Pani Lila(bo tak ma na imie)należycie sprawuje opiekę nad Oliwką. Bardzo dużo uczy ją nowych rzeczy.Dzisiaj mi np.pokazywala jak tanczą w "kółko graniaste" i jak robią "bęc". Jestem w szoku,jak wiele dobrego robi P.Lila dla mojego dziecka.
Tylko dziekowac za taką opiekunkę!!!Naprawdę!!
Wiem że spokojnie mogę iśc do pracy.

A w pracy jak to w pracy,roboty full. Dzis dostalismy bony swiateczne.Zamierzam je wydac na chemię,tzn .kupic proszek,mydla i.t.p. Zawsze sie to przyda.

A w piątek idziemy z małzem na impreze andrzejkową do Gryfina,a dokladniej jedziemy na lagunę.Jest to impreza organizowana przez jego firmę. I zamierzam się na niej bardzo dobrze bawić.
I to  na dziś tyle, pozdrawiam Was szczegolnie,3majcie sie cieplutko,papa 

ps.zapraszam do odwiedzenia tej stronki  hehehe 

http://www.elfyourself.com/?id=9576018338
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz