niedziela, 30 grudnia 2007

DO SIEGO ROKU!!!

Zamyslilam się ...Już niedługo będziemy żegnać ten rok, a witać kolejny, tym razem 2008. Myślę, że jest to odpowiednia chwila na małe podsumowanie.
Ten mijający rok był szalenie ważny w moim życiu.
Był piękny...
Tyle sie w nim wydarzyło..m.inn pierwsze samodzielne kroczki mojej córeczki, pierwsze słowo MAMA.
Z pewnością piękne wydarzenia dla każdej Matki.
Ale i nie ukrywam, był też rokiem dosyć pracowitym, ale muszę przyznać, że nawet lubię swoją pracę
Od tego następnego oczekuję...żeby był taki sam,ale może finansowo lepszy
Rowniez,oby przyszły rok oszczędził nam tych trudnych chwil, byśmy mogli cieszyć się szczęściem i miłością.
Żeby moja córcia rosła zdrowo i mniej broiła
Żeby mój mąż kochał mnie nadal tak mocno jak teraz...
Żeby na świecie było więcej miłości i pokoju
Żeby pasja jaką wkładamy w naszą pracę była coraz mocniejsza i żeby udało nam się zrealizować cele jakie sobie wyznaczyliśmy
Na Nowy Rok kochani,chcialabym Wam zyczyc w imieniu wlasny jak i rodziny,aby byl pomyślny, potężny w miłośc, siły młodości, samych spokojnych, pogodnych dni i mnóstwa cudownych i wzniosłych chwil.
DO SIEGO ROKU!!

Teraz moje szczęście jest jeszcze wieksze
po raz drugi przywitam Nowy Rok razem z moim Skarbem kochanym...

Będzie pięknie... Już jest...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz