piątek, 9 maja 2008

Zdjecia z Dublina.


Witajcie, w koncu mam weekend,tak na niego czekalam. Oliwka spi,a ja mam czas zeby powrzucac wam pare zdjec na bloga,ale  to i tak garstka z tym co mam na plytach:)
Filmiki beda innym razem, ok?
A co u nas...u nas wszystko w nalezytym porzadku.Oliwka grzeczna, zrobila sie z niej straszna gadula, trzeba uwazac cos sie  mowi,doslownie:) Powoli przymierzamy sie do nauki siadania na nocniku, a pogoda u nas przesliczna. Zamiast wiosny, mamy lato :)a to mi sie podoba !!

  
  
  
  
  
  
co niektorzy dziwnie chodzili tam ubrani,np.jak ta panna wysiadajaca z autobusu
  
DUBLIN ZOO
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
    
BRAY
  
  
  
  
  
  
  
BOTANIC GARDEN
     
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
HOWTH
  
  
  
  

a tu macie linki do moich pozostalych zdjęć-zapraszam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz