środa, 21 stycznia 2009

Moje imieniny.

Dziś są moje imieniny....hmmm,zawsze to lepsze świeto niż urodziny,zwlaszcza kiedy sie ma tyle wiosenke na karku:)
W mojej pracy jest aż 8 Agnieszek, dajcie spokoj........aż tyle... Dziewczyny zrobily nam w pracy fajne prezenty. Ja miedzy innymi dostalam filizanke ze spodkiem,bardzo ciekawą, zlozyly nam zyczenia,aaaaa i odspiewaly "Sto Lat". Milo sie na serduchu zrobilo,nie powiem. Moja sędzia przyniosła mi w prezencie kwitnącego storczyka, mąż mi dał kase na spodnie,wiec kupilam w Reservedzie,a na koniec dnia fundnełam tez nówke telefon.
To mi się podoba, w zwiazku z tym, dzien zaliczam do udanych :) oby takich więcej :-)
p.s a tak na marginesie, pomyslalam sobie dzisiaj, ze za kilka dziesiąt lat,jak dozyje,kiedy bede babcią to będę swiętowac sobie podwojnie :).... ciekawa perspektywa, pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz