niedziela, 25 lipca 2010

Jestem taka zadowolona, juz Wam mowie dlaczego. A mianowicie dzięki nowemu blogowi Agusi P, dowiedzialam sie ze istnieje taka strona w internecie przez którą mozna odzyskać stare usunięte z archiwum notki. Juz mam ją dodaną do swoich "ulubionych", tak na wszelki wypadek. Oby nie!!
Jak wiecie usunieto mi kiedys bloga, w ktorym opisywalam cala ciaze i krotko czas po niej.Przenioslam sie na inny adres w ktorym pisalam, a tego mojego pierwszego redakcja Onet mi usunela. Rozpacz byla niesamowita, tak wiem doskonale co czuje Aga P.Oczywiście strone musialam sprawdzić.Większość udało mi się odzyskać starych notatek, ktore byly pisane w ciazy i zaraz po niej.Milo sie niektore czytało, nie powiem, ale i tez wrocily wspomnienia te dobre i te złe.Ale cieszę się ogromnie, ze moglam je odzyskac i wrzucić tutaj je na bloga jako calość.
Pozdrawiam ,buzka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz