poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Witam na nowym miejscu.

Długo nad tą decyzją myślałam, nie ukrywam.
Muszę tylko dojść do tego, jak można skopiować wszystkie notki z Onetu,włącznie ze zdjęciami. Jak ktoś z Was wie, to proszę o poradę. Wiem że jak nie będę nic pisać na Onecie,to mi bloga wykasują. Szkoda by było. Slyszałam, że jest ponoc taka opcja że można zimportować całego bloga tutaj. No ale problem jest taki, że nie wiem jak :-)

A co u nas?Jestem od dzisiaj na urlopie 3 tygodniowym. Pogoda u nas znacznie poprawiła, od rana świeci słonko. I bardzo dobrze. Oliwka jak to Oliwka rozrabia jak zawsze. Ostatnio dostała rolki z całym oprzyrządzeniem. Byłam z nią przetestować ten sprzęt. No i odziwo nie było aż tak źle. Jeszcze jej sie nóżki plączą, ale jeszcze troche i dojdzie do wprawy. Mata do tańczenia którą kupiliśmy jak narazie jest zatrudna dla Oliwki. Strzałki które pokazują jak tańczyć, to lecą tak szybko że sama nie nadążam :).

A co do przeprowadzki, to już powoli zakupujemy sprzęt do naszego nowego mieszkanka. Mebelki dla Oliwki mamy juz wybrane. Najgorsze jest przed nami- remont! Już przezywam tę przeprowadzkę, bo nie ma co ukrywać, 8 lat mieszkania robi swoje. Prawda??
No i na tym kończe, pozdrowienia ze Szczecina :-)



12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za zaproszenie :-) Niestety w kwestii przenoszenia postów z innego bloga nie pomogę...Oliwka już taka duża...i na rolkach śmiga( a ten upadek to chyba kontrolowany;-) )- jak ten czas leci Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anex, proszę bardzo, miło mi ze bedziesz nadal naszym gościem na blogu. A co do notek ich przenoszenia, to juz kochana wiem. Wlasnie próbuje je wszystkie poprzerzucac, a wiesz w ciagu 4latach troche sie ich nazbierało :)pozdrawiam cię gorąco.Ineska

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Dziękuję za adresik :)
    Super, że już wiesz jak przenieść do wszystko z onetu, bo ja niestety nie bloguje, więc nie wiem jak to zrobić ;)

    Udanego urlopiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eadgyth dziekuje bardzo i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. witam i również dziękuje za zaproszenie :)brawo dla Oliwki za jazdę na rolkach - Moja Olka skomentowała - mamo też cem takie lolki tylko niebieskie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę Renia.
    Ha, no to teraz tez jej musisz kupić takie rolki, tylko pamietaj niebieskie ;-)
    pozdrowienia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  7. Inesko ślicznie dziękuję za zaproszenie :* Świetnie Oliwka sobie radzi na rolkach - super trzyma równowagę - w szoku jestem :D Udanego urlopu życzę i pozdrawiam serdecznie :) Buziaki !!! ~wiola mama julki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomalutku a blog będzie miał wszystko czego potrzeba :) a Oliwka widzę coraz lepiej zasuwa na rolkach :) pozdrowionka

    Betinka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wioletka Witam cię na nowym moim poletku ;-) milo cie widziec. Oliwka trzyma rownowage,bo ma rolki na 3 kołkach, jedno z przodu i dwa z tyłu a potem sie w miare umiejetnosci przestawia te kolka na 3 w szeregu :)
    pozdrawiam cie i Juleczkę

    Betinka Ciebie rowniez witam, tez mam taką nadzieje z tym blogiem i ze szybko sie przyzwyczaje do nowego miejsca. POzdrowienia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też założyłam bloga tylko dla zaufanych osób. Mogłabyś jeszcze raz przesłać mi swojego maila to prześlę Ci zaproszenie :)
    Mam prośbę. Mogłabyś przesłać mi adres tej strony, gdzie można odzyskać utracone posty. Jak wiesz mojego bloga Onet też wykasował i bardzo zależy mi na odzyskaniu starych notek. Mój adres misiacha1983@vp.pl
    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  11. Wilczyca oczywiśćie, to ten adres
    http://web.archive.org/web
    Tylko pamietaj, ze ta strona nie odzyskuje wszystkich notek, ale cześć. Ale to nieważne,ważne zeby chociaż część.
    A moj adres to agnieszka7705@gmail.com
    Buziaki :** kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki :))) Już wysłałam ci zaproszenie.
    Buźka :-***

    OdpowiedzUsuń