sobota, 14 sierpnia 2010

Wizyta w Zoo w Uckermunde

Na wstępie wszystkim dziękuje za poprzednie komentarze. Mam nadzieję, że będzie Wam miło na moim nowym blogu. Ja już powoli sie przyzwyczajam do tego miejsca. Przekopiowywanie notek z Onetu juz mam w jednym paluszku. Prościzna, tylko bardzo to żmudne. Narazie zdołałam przekopiować notki z roku 2009, czyli jeszcze 3 latka mi zostało do skopiowania. Nie chcę mi się tego robić, ale muszę, bo za pare miesięcy po moim blogu nie zostanie śladu. Więc mam motywację. Raz mi wykasowano bloga i przezycie było okropne :(
A wczoraj skoczyliśmy sobie do Niemiec do Zoo, a dokładnie do Uckerumunde. Bardzo fajne miejsce dla dzieci i nietylko. Odrazu na wstępie wypożyczyliśmy dla Oliwki drewniany wózek, co by ją nie trzeba nosić na rękach, bo troche do chodzenia było.

56acef5d

b17c286b

1cebf501

Od groma było zwierząt do obejrzenia. Zoo fajne, ale w Irlandii jak byłam w to Zoo o 100 razy lepsze. Chociaż tutaj spotkałam sie z tym, ze mozna było wchodzić w wyznaczone miejsca i karmić zwierzęta. Jednym z takich miejsc była ogromny wybieg dla małp. A my głupie, ja i Oliwka weszłyśmy tam z lodami. No i pewnie domyślacie sie co było, zostałyśmy oblężone przez stado małpiszonów. Jedna nawet na mnie skoczyła, tzn. na mój brzuch. Ale sie wystraszyłam, no mówię Wam, aż ze strachu krzyknęłam tak głośno że małpa odrazu ze mnie zeskoczyła. Przy wyjściu dopiero zauwazylysmy że wisi jak byk informacja ze zakaz wchodzenia z jakimkolwiek jedzeniem i .t.p. W środku były tam powieszone tak jakby siatkowe tunele wiszące nad małpami po ktorych mozna było chodzić. One prowadziły do świetnego placu zabaw.

32c1b65e

A tutaj są te małpki ,które nas oblężyły :-)


A tutaj zobaczcie jak nas przywitało stado wilków ;-) Jak podeszlismy do siatki, 7 sztuk wilków smacznie sobie spało, nagle w oddali było słychać odgłos syreny z karetki, i zobaczcie jak one zareagowały ;-)
Ostrzegam, ze jest głosne nagranie



71e3e189

Widzielismy tam zebry, ujadające wilki,które okropnie wyły co Wam pokaże na filmie, konie, lamy, wielbłądy , kangury i . t. d. Wymieniać mogłabym ich bez końca. Po wycieczce udaliśmy na zakupy do Passewalku a następnie juz tak nas nogi rozbolaly od chodzenia, ze wrocilismy do Szczecina.

59e294ea

031831b2

Mamy zamiar jeszcze zobaczyć Gorzowiskie Zoo i koło niego Dino Park. Ponoć tam też jest extra. A w niedziele czekają nas chrzciny malutkiej Marysi. Moj Mariusz jest chrzestnym,a Marysia to córka mojej szwagierki. Sliczna dziewczynka, pokaze Wam zdjęcia tej kruszynki po niedzieli.
No i to tyle. Pozdrawiam Was serdecznie ;-) buziol :****




12e0e881



8 komentarzy:

  1. Świetne jest to zoo, byłam tam już parokrotnie i ostatnio całkiem niedawno z wycieczką :) hehe też się załapałam na tą zjeżdzalnię, troszkę już nie na moje lata ale cóż raz się żyje :)
    a te małpki to są nie do podrobienia;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne Zoo się wydaje.Szkoda, że tak daleko ode mnie. Za to byłam w tym Dino Parku koło Gorzowa, fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Betinka fajne miejsce to prawda.
    Ha na ślizgawke sie nie skusiłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę dlaczego w Polsce nie ma takich fajnych miejsc...matko jak ja dawno w zoo nie byłam, chyba muszę to nadrobić i zabrać mojego dziecia. A zdjęcia rewelka i ten wózeczek bardzo pomysłowy;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to fakt ten wozeczek to pomysl w 10. Oliwka byla ucieszona od ucha do ucha ze mogla w nim jezdzic ;-)
    A do ZOO musisz koniecznie w takim bądz razie sie przejechać. Naprawde warto. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla dzieciaczków takie wypady to niezła frajda :) Dla rodziców z resztą też :)))
    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak zdróweczko, lepiej dzisiaj ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Inesko super jest to Zoo :) No i do Niemiec blisko macie, też bym tak chciała ;) Foteczki exstra :) Sądzę, że te małpki rzuciły się na Was z sympati - takie Laski przyszły to chciały się chociaż przytulić ;) Pozdróweczka i buziaczki przesyłam :**** ~wiola mama julki

    OdpowiedzUsuń