piątek, 20 sierpnia 2010

Mamy się dobrze ;-) Urlopujemy się na całego.

Ostatnio mój przyniósł do domu znalezionego małego wróbelka, który nie potrafił jeszcze latać. Oliwka była przeszczęśliwa tym faktem, w końcu jest ulubienicą wszystkich zwierząt :-) Skontkatowalismy sie z ludzmi ktorzy zajmują sie ptakami, no i przyjechali. Oczywiście musielismy odprawić cały rytułał pożegnania wróbelka. Oliwka życzyła mu dużo zdrówka i żeby nauczył sie szybko latać. Kazała nawet zrobić sobie z nim zdjęcia pamiątkowe.

Niestety ptaszek zdechł, nie doczekał nawet zabrania go w bezpieczne miejsce. Ptaszek byl odwodniony.

W środę byłam z Oliwką w kinie na Shreku, bajka niesamowicie śmieszna. Oliwka obejrzała już wszystkie części Shreka. W kinie siedziala zafascynowana efektami 3 D.



No i jesteśmy juz po chrzcinach małej Marysi. Dziewczyny były bardzo grzeczne.  Zdjęcia z tej imprezy będą pozniej ;-) narazie tylko jedno pt. Oliwka z Marysią :)

A parę dni temu udałam się  z Oliwką do naszej Puszczy Bukowej gdzie byłysmy na placu zabaw, wybawiłysmy się ze hej ...




A od poniedziałku zaczynamy remontować nasze nowe gniazdko :)
Jutro szykuje sie mi ciekawy dzień,  wybieram sie na babską imprezę, będzie oooooooooooostroooooooooooooo :))) bez facetów hmmmmmm ;-)
buziaki i  milego weekendu Wam życzę, ciaaaaaaaaaooooooo

5 komentarzy:

  1. Biedny ptaszek.
    Och remont, ja ze swoim eM zakończyłam właśnie remont jednego pokoju a już miałam dosyć. Ale remontować własne mieszkanko to pewnie więcej przyjemności :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. A urlopujcie urlopujcie póki jeszcze wakacje są :)) Shrek 3D podobno świetny jest ale jakoś przepadła okazja na obejrzenie go. Remontu nie zazdroszczę bo roboty przy tym full ale za to jaki efekt końcowy :) oby się Wam miło mieszkało

    OdpowiedzUsuń
  3. my też urlopujemy się :)
    biedny ptaszek ;/ szybkiego remontu życzę i czekam na fotki oczywiście ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny, to prawda remont jest masakrą ale efekt koncowy -czadowy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana urlopuj urlopuj ile sie da. My wczraj wrocilsmy a mi juz teskno za tym wakacyjnym lenistwem

    OdpowiedzUsuń