niedziela, 29 sierpnia 2010

Jeszcze tylko jutrzejsza niedziela i czas wracać do pracy :( Koniec laby. Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę!!! Tymbardziej,że teraz to przydałby sie urlop, remont trwa na całego i niedługo będzie czas żeby sie przeprowadzać. Aż sie boję, co to będzie. A urlopu mam malutko do wykorzystania,bodajże 5 dni i 2 dni opieki. Teraz 14 września musze znów brać urlop, bo idę z Oliwką na bilans 4-latka. Więc zostanie 6 dni. Malutko. Od pażdziernika zaczyna sie znów uczelnia, aż mnie krew zalewa na samą myśl o tym. Ale co zrobić, wraca powoli szara rzeczywistość. Ja wracam na uczelnie, Oliwka do przedszkola.
No właśnie jestem bardzo ciekawa jak tym razem będzie z Oliwką, jak będzie z jej rannym wstawaniem. Wszystko sie niedlugo okaże. A no właśnie, w poniedziałek i wtorek Oliwka zostaje u mojej mamy,a od środy (01 września) idzie do przedszkola, do swoich kolegów i koleżanek. Teraz będzie w grupie Świerszczy. Myślę aby zapisać ją na naukę jezyka angielskiego. Teraz 6 września będzie zebranie w przedszkolu, muszę zapytać o to.
A tak pozatym, kupujemy juz sprzęt do naszego nowego mieszkania. Dzisiaj kupilismy w sklepie Electro lodówkę firmy Bosch w fajnej cenie, a propo Electro polecam wam tę stronę jezeli będziecie mialy w planach cos kupować do domku. Tam mają konkurencyjne ceny,np. ja na tej lodówce zaoszczedziłam az500zł, w RTV AGD o 500zł droższa. Więc naprawdę polecam.
Ok, to na tyle , ide juz powoli spać.

p.s Oliwka dzis zostala u babci Tereski ;-)
Aa i kto mi powie jak sie wstawia na bloga videoteledyski w mniejszej wielkości ?Bo jak widzicie, ja umiem wstawiać,ale duże, a piosenkę tę pokochałam. Uwielbiam Eminema.

6 komentarzy:

  1. kochana na gg mnie pytalas juz odpwiadam jak skopiujesz linka z youtube klipu jaki cie interesuje zmien w nim parametry ja u siebie mam width="220" height="150"

    OdpowiedzUsuń
  2. oO to ja już pędzę do tego sklepu bo właśnie się powolutku przymierzamy do zrobienia kuchni :) koniecznie Kochana wstawiaj fotki jak się będziecie urządzać :) Bużka

    OdpowiedzUsuń
  3. Klavell a jak sie zmienia parametry, napisz cos blizej, z gory wielkie dzieki, buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonce, oczywiście bedziecie na bieżąco, buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz koniecznie jak tam Oliwka w przedszkolu.
    Niestety z klipem Ci nie pomogę, ale też spodobała mi się ta piosenka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tu nie umie wiec przesle na gg caly kod jaki powinnas wkelic ze zmenionymi juz parametrai

    OdpowiedzUsuń