sobota, 3 lipca 2010

Skrótowo

Witajcie, dzis będzie wkoncu notka. Zauwazylam ze moja czestotliwosć pisania notek wynosi ok. 1mca :(
Oj nie dobrze. Czasem zastanawiam sie nad zaprzestaniem prowadzenia tego bloga, ale bardzo bym nie chciala zeby mi ponownie usunieto czesc mojego zycia.
Juz kiedys Onet to zrobił. Traumatyczne to bylo przezycie,jak dla mnie.Co u nas:kurcze troche sie u nas dzialo...ale postaram sie od poczatku ...
Jestem po pierwszej w roku sesji,której praktycznie nie mialam, bo wszystkie przedmioty mialam pozaliczane przed sesjš. Zdalam najgorszy egzamin w zyciu z najgorszym wykladowcš. Po odczytaniu wyników z egzaminu rozryczalam sie ze szczeœcia. Zebyscie widzieli, jak oprocz mnie inni reaguja na wyniki z egzaminu. Szok!!!
No ale niewazne, mam zdane wszystko, wiec jestem juz pelnš gębš studentkš. Teraz jeszcze drugi i trzeci rok. Drugi rok będzie juz na pewno cieższy, a to przez praktykę i dodatkowe zjazdy w piatki. No ale nie mam wyjœcia, musze tę  szkołę skonczyć.
Od pazdziernika bede mogła odbywać juz praktyki. Mam łšcznie 180 h do wyrobienia - 80h w przedszkolu i 100h w szkole. W przedszkolu mam juz zalatwione, będzie to przedszkole Oliwki. Bardzo sie ciesze,chcialabym sie tam sprawdzić. Jestem bardzo ciekawa jak to będzie, zastanawiam sie czy ja w ogole sie nadaje do dzieci na dluzsza mete. Choć dzieci bardzo lubię, ale wszystko wyjdzie w praniu. Wiadomo,ze nie bede z Oliwką w grupie, nawet bym nie chciala. No wlasnie Oliwka od wrzesnia idzie do sredniaków. Będzie w świerszczach.
Od 10 lipca do 20 sierpnia jej przedszkole ma przerwe urlopowš. Wiec do konca lipca z Oliwka będzie z moja mama, a od sierpnia ja biore urlop.
W dniu 22 czerwca wyprawialiœmy Oliwce 4 urodzinki w bawialni. Specjalinie tak zrobilismy, aby Oliwka zaprosila swoje kolezanki i kolegów z przedszkola,choc i nie tylko,bo jak wiadomo od 25 czerwca zaczely sie wakacje, z goscmi bylo by gorzej.Zabawa dzieciaków byla przednia, co widac poniżej na zalaczonych zdjeciach. Oliwka byłš przeszczęślliwa, było widać w jej oczkach tyle radośi.
Czuła sie jak Prawdziwa Gwiazda Wieczoru.

Teraz nas jeszcze czekaja urodzinki z babciami,ciotkami i wujkami, 22 lipca.
Torcik zamierzam sama robić : )
Co poza tym...
Wielkimi krokami zlbliza sie nasza wyprowadzka. Dopiero sie zacznie, remonty, wybieranie mebli, urzadzanie i.t.d. Ale jak narazie cieszę sie każdym wolnym weekendem, wlasnie dzisiaj wróciłam z nad morza, strzaskałam sie normalnie na machoń, wszystko mnie piecze...... :(
Ok i to było by na tyle, pozdrawiam wszystkich i ide juz spac
Dzień Mamy w przedszkolu
28.05.2010


Dzień Dziecka w Smętkowicach

Dni Morza
Weekendowe wędkowanie w Binowie
27.06.2010


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz