poniedziałek, 13 września 2010


Weekend minął nam bardzo przyjemnie,a tym bardziej ze pogoda dopisala. Dosłownie na dwa dni wróciło do nas lato. A dzisiaj juz od samego rana padało i padało.
Wiec siłą rzeczy skorzystałyśsmy na maksa.
W sobotę byłyśmy na festynie przedszkolnym, potem zachaczylysmy o Mc Donalda, a na koniec dnia pojechałysmy na drugi festyn , tym razem osiedlowy. Było super.
Oliwka jak widać wyżej na zalaczonym poniżęj video roztanczyla sie na maksa na jednym z festynów. Gdzieś miała ludzi, że się na nią patrzyli. Dla niej swiat wtedy chyba przestał istnieć. Nie pieszyla sie widokiem ludzi. I czyż nie uwazacie , ze powinnam ją zapisac do jakiegoś kółka tanecznego? Bo ja tak uważam ;-)
Oliwka ze swoją ukochaną P. Małgosią w trakcie tańców
A tutaj Oliwka pokazała na co ją stać, już o mały włos by nie siedziała na tym festynie. Próbowała wziąść mnie na litość,ale ja sie nie dałam :-) Oczywiście Panna sobie czegoś zazyczyla. No tak kazdy ma swoje "widzi misie " :)

W niedziele do poludnia w domku,a potem po poludniu na spacerze w Parku Kasprowicza. Byla przejazdzka ciuchcia, kucykiem, ogromna porcja lodów w Castelarii,po ktorych teraz Oliwka pokasłuje.
Oliwka na kucyku z drętwą panią obok ;-)
A tu jak zawsze prawie, Oliwka pozuje z glupią miną. Normalnie uduszę ją za to :-)

A te metalowe ptaki są tak stare jak jak :-) heeee lepiej..........

Po spacerze, Oliwka pojechala do mojej mamy spać, wiec dzisiaj z przedszkola "nici". Jutro też, a to dlatego ze jutro idziemy na bilans czterolatka. Szkoda troche, bo jutro zaplanowany jest w przedszkolu fotograf. No nic, jeszcze okazja sie nadaż. To na tyle dziś, pozdrawiam i zycze udanego tygodnia, buzka :*

14 komentarzy:

  1. podpisuję się pod pomysłem kółka tanecznego :) Super Oliwka wymiata w tańcu :) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mama koniecznie musisz pomyslec o szkole aca dla Olwki, bo tancerka z niej wspaniala...
    U nas podobnie w weekedn bylo cudownie cieplutko, a od wczoraj deszcz, nie mieszakasz czasme w Hamburgu hahahhahha

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie powinnaś posłać Oliwkę na zajęcia taneczne :)
    U nas też weekendzik cieplutki, a dziś już deszcz buuu :(((
    I co dostałaś się do mnie na bloga czy nadal są problemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Klavell nie nie mieszkam w Hamurgu :)
    Wilczyca dalej nie mogę wejść do was :(( podeslij mi raz jeszcze zaproszenie

    A co do kółka tanecznego to musze sie rozejrzec :)

    buzka :*********

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kółko taneczne to koniecznie zapisz Oliwkę, bo jej talent się marnuje :)
    Ah, tego ciepełka mogłoby być troszkę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ruchy ma Oliwka,naprawdę ma dryg do tańca. Dużo słoneczka życzę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. eadgyth to prawda,ciepelko mogloby by byc wiecej.
    Bo przez ten brak ciepla dzieciaki juz choruja. Moja juz kaszle :( buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Anex dzieki bardzo, wam rowniez duuuuuuuzo sloneczka zyczę,buzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuj mama zapisuj bo coś mi się zdaje że duzo Oliwka na tym zyska a ruchy ma naprawdę świetne ;)) fajnie wygląda w tych warkoczykach, a jaki macie aparat jesli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Betinka ja mam Panasonica Lumixa. Zadna rewelacja, powiem ci szczerze. Ja zdjecia zazwczaj troche podrasowuje.
    Marzy mi sie Nikon D 500, jeszcze troche i sobie na pewno go kupię. POzdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiczyca , dzieki bardzo ,
    juz mam :) super. Buzia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie zapisz Oliwkę do kółka tanecznego - super tańczy :) A co do głupich minek, to moja Julia też nagminnie przybiera "dziwne" wyrazy twarzy - szczególnie w trakcie zdjęć heh ;)
    Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam buziaczki :*** ~wiola mama julki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiola, witaj kochana :)
    usciski dla Juleczki !!!

    OdpowiedzUsuń