wtorek, 24 maja 2011

Dzisiaj moj mi mowi ze slyszal w przedszkolu, ze pewien chlopiec z Oliwki grupy powiedzial do naszej Kocham Cię, a  Oliwka ponoc go olała, że tak brzydko powiem.
Pytam sie Oliwki jak to jest z tym Pawłem ?
Mówi do mnie:
Tak mamo, on ciągle za mną chodzi i dzisiaj chciał mnie zabrać na randkę
Ja pytam a gdzie?
No do kącika - pomyslalam sobie oups fajnie
Pytam dalej- ale do jakiego kącika?
No do kącika dla lalek.
Poszłaś? Nie, bo ja nie chciałam
No nie mogę z tych dzieci , zabawne są czyżby to juz pierwsze przedszkolne miłostki ??? hahaha

A jesli chodzi o pogode u nas , to pizga niemiłosniernie. Ja dzisiaj do pracy wybralam sie w sandałach, Popoludni juz tylko 11C bylo , deszcz i silny wiatr. Ponoc tak ma byc do czwartku.
Ja w każdym bądz razie, juz zakatarzona i z bolącym gardłem.
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. No no do kącika dla lalek :-) Jak romantycznie :-) U nas niby słońce, ale jak zawieje to zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak romantycznie :D hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe no romatycznie jak nic.
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej wyślij mi e-maila :-D swojego na mój anka19nascie@vp.pl bo gdzieś mi sie zapodział :/

    OdpowiedzUsuń