środa, 11 maja 2011

Trudne pytanie.

Hej,
a u mnie taka duchota że normalnie nie ma czym oddychać, powietrze stoi kołkiem. 
Troche teraz popadało i powiało, ale w nocy zapowiadaja u nas burze, ciekawa jestem co z tego bedzie. Jutro juz chlodniej.
Dopiero teraz Oliwke polozylam, przed spaniem posluchalysmy bajek w komputerze. Mam fajną stronkę do sluchania bajek i to za darmo
<KLIK>
A teraz spi, meczyla sie z zasnieciem, przez tą duchotę.
Wiecie, co wiele razy zastanawialam sie, kiedy nadejdzie ten dzien, kiedy Oliwka zauwazy na swoim ciele blizne po operacji . No i dzisiaj po raz pierwszy Oliwka zapytala mnie, czemu ma na brzuszku z boku taką podluzną kreskę.
Zatkało mnie w pierwszym momencie, łzy mi naplynely do oczu i pomyslalam sobie, no i stało się
Zawolam mojego meza do pokoju i razem jej wytlumaczylismy dlaczego to ma, pokolei jej wyjasnialismy, ze musi o siebie dbac, że ma tylko jedną nereczkę, bo tamta miala chorą i musiała mieć usuniętą i.t.d. Pytala sie ciagle czy ja tez mam tylko jedną nerkę. Odpowiedzialam jej ze nie, ze mam obie. Po chwili moj maz powiedzial Oliwce, ze tez ma podobna kreske na swoim brzuchu, tzn. ślad po usunieciu wyrostka.
Ogolnie myslalam, że Oliwka przyjmie tą wiadomość gorzej, ale nie bylo tak żle.
Nawet w zeszly weekend rozmyślałam o tym, jak ja mam jej to powiedziec kiedy sie zapyta. Odrazu wiedzialam ze musze jej powiedziec prawdę.
No i to tyle.
Ide zrobić sobie herbatkę i zaraz pojde lulciu.
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Zostałam poproszona o przekazanie Tobie info od Ani z Rossmanna :)) Źle zapisała sobie Twój nr i nie ma jak się z Tobą skontaktować, a chciałaby zapro na bloga. Na razie czekam na jej e-mail, chyba że masz :-)

    Dobrze, że powiedziałaś jej prawdę. A stronka fajna, przyda się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, to trudny moment. Cieszę się, ze Oliwka dobrze przyjęła Wasze wytłumaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, z racji tego, że blogger miał jakieś awarie usunął się mój komentarz :/ Ania - mama Oliwki poprosiła mnie o przekazanie Ci, żebyś się do niej odezwała na e-mail anka19nascie@vp.pl, bo ona źle zapisała Twój nr telefonu :-) Chodzi o Anię z Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    a oki , pewnie ze sie do niej odezwe ;-)
    pozdrawiam

    DZIEKI ASIA!!!

    OdpowiedzUsuń