czwartek, 30 czerwca 2011

Ostatni dzien w przedszkolu.

Cześć, i znów miałam przerwę, a to dlatego że wlasnie niedawno parę dni zakończylam II rok studiów, jestem już po sesji. Jestem do przodu ;-) Cieszę się ogromnie, że w końcu będę mogła odpocząć, mieć wolne weekendy i spędzać więcej czasu z Oliwką.
No właśnie, a propo Oliwki, dziś była po raz ostatni w swoim przedszkolu. Ja niestety nie mogłam pojść dzisiaj i pożegnać sie z Paniami, ale zrobił to moj mąż, no i oczywiście Oliwka. Wręczyła im bombonierki i po kawce. Tak więc drugi etap w życiu Oliwki zakończony. Echh miło będzie po wspominać. Podsumowując , bylam bardzo zadowolona z opieki w tym przedszkolu, Oliwka dużo sie nauczyla, to widać. Teraz do końca lipca Oliwka będzie z moją mamą,a od sierpnia wyjezdzamy nad polskie morze, a dokladnie do Pobierowa. Na całe 10 dni. No wlasnie do mego urlopu został równy miesiąc☺. Mam nadzieję ze teraz sie wypada, a w sierpniu będziemy sie rozkoszować promykami słonca. Proszę trzymać kciuki, pozdrawiam

3 komentarze:

  1. A pamiętam Oliwkę taką małą, a tu już do szkoły będzie szła :) Trzymam kciuki za pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ten czas leci jak szalony... czekam na fotki mieszkanka KOchana ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No prosze jaka poza na krzesle ;) Sliczna masz coreczke;) gratuluje ukonczenia studiow, a Oliwce przedszkola ;)

    OdpowiedzUsuń