niedziela, 3 lipca 2011

Co kupić na 5 urodziny.Pomóżcie.

Cześć dziewczynki,
mam do Was ogromną prośbę. Oliwki urodziny za niecałe 3 tygodnie, a ja dosłownie mam pustkę w głowie i nie wiem co jej mam kupić. W tym roku to jakaś masakra z wyborem dla niej prezentu. Mogłabym ją wziąść do supermarketu i żeby sobie sama wybrała prezent dla siebie, ale znając ją to wezmie wtedy nic konkretnego, a kasa będzie wydana.
Podzielcie się ze mną swoimi pomysłami, poradzcie mi coś.
Z góry wielkie dzięki, buźka :**

5 komentarzy:

  1. zależy co ją interesuje Kochana, jak lubi rysować to jakieś sztalugi, kredki itp, mnóstwo jest jakichś gier edukacyjnych, które świetnie rozwijają talenty i wiedzę dzieciaczków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w wymyslaniu prezentow najmocniejsza nie jestem, ale Oliwka na pewno o czyms czesto mowi ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, miałam ten sam problem kilka dni temu ;) mnóstwo zabawek, ubrań też - postanowiłam w tym roku że zamiast od każdego jakiś duperelek, robimy zrzutę na biurko i krzesełko (wybrała sobie takie obrotowe - biedronkę) w końcu idzie do zerówki i musi mieć jakiś kąt do nauki :)
    no chyba że Oliwka ma już biurko :)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jakaś ciastolina, zestaw farb do malowania palcami, puzzle, u nas furorę robi hulajnoga, ale nie pamiętam czy coś takiego posiadacie. Albo po prostu zróbcie jej dzień pełen niespodzianek, i pozwólcie robić to na co ma ochotę z wszelkimi zachciankami, zabawami + właśnie prezent który sama sobie wybierze w sklepie dziecięcym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno miałam podobny problem z prezentem dla trzylatka.
    Nie wiem czy Oliwka ma coś ulubionego o czym marzy ale jak nie to ja bym obstawiała jakieś gry edukacyjne albo jak lubi malować to jakiś mega zestaw plastyczny albo zestaw do samodzielnego wykonania biżuterii( korale i bransoletka ) może też jakieś mozaiki albo na przykład matę do tańca jeśli lubi tańczyć :D

    OdpowiedzUsuń